Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
1- Yaklaşım Modelini anlamak
2- Otizmin ortak özelliklerini ve ilgili ve iletişim kurmanın diğer zorluklarını belirlemek
3- İlişki tabanlı yaklaşımların temel özelliklerini tanımlamak
4- Modelde “6 İşlevsel Duygusal Gelişim Kapasitesini (FEDC)” ve çocukların her kapasitede karşılaştıkları potansiyel zorlukları bilmek.
5- Çocukların duyguları, dil fonksiyonlarını, motor planlamayı ve sıralama düzenini değiştirmede kullandıkları biçimlerde “bireysel farklılıkları” anlamak
6- Fizyoterapide Floortime Model Yaklaşımları ile İlişkinin ve Ailenin Rolünü Anlamak
Dersin İçeriği:
Bu, Floortime Modelinin teorik çerçevesini, bilimsel kanıtlarını ve uygulama kapsamını inceleyen, fonksiyonel duygusal gelişim kapasitelerini, yansıtıcı düşünceyi ve özel ihtiyaçları olanlar da dahil olmak üzere tüm çocuklar ve yetişkinler için genel zihinsel sağlığı teşvik eden giriş niteliğinde bir derstir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1.Ders 2. Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A.Teorik sınav
Dikey Sekmeler
Tüm Sınıflar Seçmeli Dersler